środa, 25 lutego 2015

Playfulbet.com - darmowy bukmacher z nagrodami!

Tym razem dla tych, co interesują się sportem ;) Podejrzewam, że sporą liczbę osób kusiło kiedykolwiek postawić pewien zakład u naziemnych bukmacherów. Najczęściej jednak kończyło się to tylko na pokusach, bo na przeszkodzie stała obawa przed uzależnieniem się i rosnącym ubytkiem finansowym. Choć - z całą pewnością - znajdziemy ludzi, którzy na podstawie dużego zainteresowania sportem potrafią od czasu do czasu zgarnąć niezły szmal. W playfulbet.com natomiast nie wymaga się żadnego wkładu finansowego, co pozwala nam poznać własne możliwości sportowe i grać dla zabawy lub też dla nagród, m.in. finansowych.


Otóż portal playfulbet.com został założony w Hiszpanii, lecz na szczęście dla nie-poliglotów znajdziemy tu język angielski. W serwisie tym nie znajdziemy pobocznych zakładów takich jak handicapy, ilość bramek itp. Jedyną możliwością jest obstawienie zwycięstwa, remisu lub porażki. Co jakiś czas pojawiają się również specjalne zakłady z 10 meczami jednocześnie, gdzie otrzymujemy ekstra punkty za wytypowanie minimum 7 dobrych rezultatów. Czasem znajdziemy również dodatkowy typ, w którym możemy wygrać jackpota za wytypowanie prawidłowego wyniku meczu piłkarskiego, np. Barcelona 2-1 Real Madrid.

Jak już wcześniej wspomniano, tutejszą gotówką zamiast prawdziwych pieniędzy są punkty. Na start otrzymujemy ich 4 000 i możemy je dowolnie przeznaczać, z tym, że minimalny zakład wynosi 200 punktów.

Wygranych jest wiele, lecz dla użytkowników spoza Hiszpanii są one ograniczone. Nie możemy bowiem otrzymywać nagród rzeczowych takich jak PlayStation 3 czy inne urządzenia ze względu na utrudnioną przesyłkę. Tutaj znajdziecie nagrody, jakie można zdobyć.
Jak widać opłaca się;) Jednak co jeśli spłukamy się do zera? W sumie to nic, wystarczy zaczekać kilka godzin a nasze konto ponownie zasili się 4 000 punktami, jakie otrzymaliśmy po założeniu konta.

Czy mam jakiś pomysł na grę? Głównie traktowałem to jako zabawę, lecz od pewnego czasu zacząłem stawiać na same pewniaki. Jako, że przeliczniki są tu o wiele niższe niż u spieniężonych bukmacherów, czasami ciężko ugrać coś sensownego, aczkolwiek udało mi się dobić do niecałych 600 000 punktów, po czym wszystko straciłem przez niedyspozycję jednego zespołu.

Zapraszam do zabawy, może zostaniecie szczęśliwymi zwycięzcami? ;)



7 komentarzy:

  1. Ja bym nie ufał tak nowemu bukmacherowi

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie zaufanie tu nie ma większego znaczenia. W końcu i tak to jest DARMOWY bukmacher, w którym można wygrać pieniądze za dobre obstawianie. Jedyną rzeczą, jaką można podważyć to fakt wypłacalności. Niestety nie udało mi się jeszcze uzbierać określonej liczby punktów, ale zdobywam coraz więcej doświadczenia w obstawianiu, co mam nadzieję, zaowocuje u rzeczywistych buków.

    OdpowiedzUsuń
  3. betpots jest wolna i można wygrać prawdziwe nagrody , jak również http://www.betpots.com/?ref=85

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy wpis. Jestem pod wrażeniem !

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę powiedzieć, że słyszę o tym bukmacherze pierwszy raz i nawet nie miałem pojęcia, że taki istnieje. Na dobrą sprawę ja i tak najczęściej obstawiam u https://www.iforbet.pl/zaklady-bukmacherskie i typuję wyniki mojej ulubionej polskiej ekstraklasy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. 22 year old Data Coordiator Nikolas D'Adamo, hailing from Val Caron enjoys watching movies like Cold Turkey and Gambling. Took a trip to Thracian Tomb of Sveshtari and drives a Ferrari 250 Testa Rossa. teraz kliknij w link

    OdpowiedzUsuń

Nie bój się wyrażać opinii, zrób to! ;)